Op de fiets voor dementie. Rustdag. - Reisverslag uit Longare, Italië van Angela Rooij - WaarBenJij.nu Op de fiets voor dementie. Rustdag. - Reisverslag uit Longare, Italië van Angela Rooij - WaarBenJij.nu

Op de fiets voor dementie. Rustdag.

Door: Angela de Rooij

Blijf op de hoogte en volg Angela

21 Juli 2015 | Italië, Longare

Vandaag houden we een rustdag in Brojo Hill in Longare. De kamer heeft airco. Tussen 2 en 6 uur is het zo'n 38 graden. Dan is het heerlijk om even niet in de warmte te zijn. We hebben een zwembad voor onszelf want er zijn verder geen gasten in de andere kamer. Als je uit de kamer naar buiten loopt is het net alsof je de sauna instapt. De luchtvochtigheid is erg hoog. Gisteravond om 12 uur daalde de temperatuur gelukkig naar 28 graden. Het was heerlijk om te zwemmen onder de sterrenhemel met verder niemand om ons heen. Vandaag zwemmen we veel en doen we lekker rustig aan. Gisteravond maakte Paolo, de eigenaar een lichte salade voor ons met wat brood en witte wijn. Vanavond eten we samen met Paolo en Sandra zijn vrouw en vrienden vis van de grill.
We besluiten, om vanwege de hoge temperaturen nog niet te kamperen. We overnachten nu het liefst in een kamer met airco. Het kamperen doen we weer als de temperaturen wat lager zijn. Ook korten we de dagafstanden wat in.