De laatste loodjes... - Reisverslag uit Zaltbommel, Nederland van Angela Rooij - WaarBenJij.nu De laatste loodjes... - Reisverslag uit Zaltbommel, Nederland van Angela Rooij - WaarBenJij.nu

De laatste loodjes...

Door: Angela de Rooij

Blijf op de hoogte en volg Angela

29 April 2007 | Nederland, Zaltbommel

Zondag 29.4.07
Ik heb alle reisbenodigdheden zoveel mogelijk op de vloer gelegd om te zien wat er allemaal in de tas moet komen. Allereerst de schoolmaterialen,clown-jongleer-spullen,clownkleding, maar ook medicijnen en andere zaken om goed in vorm te blijven.
Nog even wat kleding afnaaien en klaar is Herrie!
Dinsdagmorgen om half zeven in de trein vanuit Den Bosch samen met clown Zjuul en de grote reis kan gaan beginnen!
In Tanzania zal ik ook proberen om wat van me te laten horen via deze site.
Tot dan!

  • 29 April 2007 - 18:57

    Cisca:

    Heeeeeeeeeeeeeeel Veeeeeeeeeeeeeeeeel
    plezier !!!!
    Ik denk aan je!
    Liefs Cisca

  • 30 April 2007 - 08:13

    Kees Rappoldt:

    Als ik het zo lees dan lijken die laatste loodjes voor jou niet al te zwaar te zijn.Maar vergeet niet om de puntjes op de I te zetten.
    Wat zal je nieuwsgierig zijn naar alles wat komen gaat.
    Houd je goed !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zaltbommel

Angela

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 36010

Voorgaande reizen:

23 April 2016 - 17 Mei 2016

Rondje Zuid Frankrijk

23 Juli 2015 - 23 Juli 2015

Op de fiets voor dementie etappe 2

21 Juli 2015 - 21 Juli 2015

Op de fiets voor dementie. Etappe 1.

01 Mei 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: