Nog vier en een half uur... - Reisverslag uit Zaltbommel, Nederland van Angela Rooij - WaarBenJij.nu Nog vier en een half uur... - Reisverslag uit Zaltbommel, Nederland van Angela Rooij - WaarBenJij.nu

Nog vier en een half uur...

Door: Angela de Rooij

Blijf op de hoogte en volg Angela

01 Mei 2007 | Nederland, Zaltbommel

Nog vier en een half uur, dan zit ik in de trein samen met clown Zjuul. We vertrekken om acht over zes uit den Bosch op weg naar Schiphol. Daar ontmoeten we dan de andere clowns om acht uur. Om 10.40 stijgt ons vliegtuig op naar Tanzania, Kilimanjaro airport. Natuurlijk gaan we onszelf en anderen vermaken met de neus op. Het schijnt dat clown Zjuul iedereen in één uur kan leren jongleren. Jullie zullen het wel zien als ik terugkom.
Koninginnedag stond vandaag ook in het teken van het inpakken van de laatste spullen. Bij deze wil ik op deze website mijn lieve partner Jacques nog eens heel erg bedanken voor zijn inzet. Zonder hem, betwijfel ik, of ik wel weggekomen zou zijn.
Ik wil iedereen bedanken voor hetgeen hij gaf: een helpende hand of een gift.
In het totaal kan ik voor ruim 3000 euro aan dollars meenemen naar Tanzania. Het geld zal gaan naar St. Dympha Special School even buiten Arusha.
Op de Toermalijn en de Brug werd ruim 2000 euro opgehaald! Leerkrachten en kinderen nogmaals heel erg dank jullie wel!
Tot een volgende keer, hopelijk vanuit Tanzania.

  • 01 Mei 2007 - 09:20

    Jessika Van Loon:

    Hoi Angela,

    Via deze weg wil ik je even heel succes wensen en veel plezier in Tanzania

    Groetjes Jessika van Loon
    Secretaresse diabetesverpleegkundigen JBZ

  • 01 Mei 2007 - 11:25

    Bas Maris:

    Hallo Angela,

    veel succes en ook veel plezier..!
    Geniet er vooral ook van!
    Bas en Anita.

  • 03 Mei 2007 - 08:02

    Elly De Groot:

    Lieve Angela,
    Wat een grandioos initiatief!!
    Maak er wat moois van. Veel plezier en succes.
    Het lijkt ons erg leuk om na de reis iets te zien/horen van je.

    Groetjes,
    Elly de Groot
    Jan van der Borden

  • 04 Mei 2007 - 14:21

    Hans:

    Dag Angela,

    Hoe is je reis verlopen? Ik hoop dat het sponsorgeld een goede bestemming zal krijgen op de St Dympha Special School, maar dat is jou wel toevertrouwd. Ik ben zeer benieuwd naar je ervaringen.

    Groet Hans,
    De Brug

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zaltbommel

Angela

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 36009

Voorgaande reizen:

23 April 2016 - 17 Mei 2016

Rondje Zuid Frankrijk

23 Juli 2015 - 23 Juli 2015

Op de fiets voor dementie etappe 2

21 Juli 2015 - 21 Juli 2015

Op de fiets voor dementie. Etappe 1.

01 Mei 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: